Vad ska jag nu göra?

Jag är sjuk väldigt mycket, täppt i näsan och det kliar i halsen osv. Har väl funderat ett tag, varför? Gjorde ett allergitest häromdagen för att kolla om det var därför jag var sjuk hela tiden. För att jag var allergisk mot något runt om mej alltså. När jag och mamma var på Ica idag ringde dom henne från sjukhuset och berättade att man hade fått svar.
Jag är alltså allergisk mot katter. Kul...
Det kan också vara att jag är känslig mot andra pälsdjur. Och varför är detta så hemskt undrar ni. Jo, för hos min mamma har vi en katt och fem hästar. Sen hos min pappa har vi två katter, en hund, en kanin och tre hästar. Fast vi kommer ju verkligen inte sälja allihopa så det är väl dags för mig att börja med allergipiller året om.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 liborius:

skriven

krya på dig!

2 liborius:

skriven

krya på dig!

Kommentera här: