Helgen

I fredags var jag och Sanna på Hockey här i stan. Var ganska längesen jag var på hockey pga att jag aldrig har tid. Har alltid massa annat som måste prioriteras. Efter hockeyn följde Sanna med hem till mig, vi kollade på lite film och åt vindruvor, ananas osv. Såå gott... 
Igår, Gick jag först på stan med Nadja, köpte dock ingenting. Måste spara pengar tills nästa helg. Efter stan åkte vi hem till Nadja och det blev ännu en kväll med trevligt sällskap och mer chick flicks. En lugn men trevlig helg.

Som jag sa måste jag spara pengar till nästa helg för då bär det av mot Stockholm. Som jag längtat... Ska åka dit med Rebecca och Felicia, kolla på Globen Horse Show, shoppa och ha allmänt trevligt! Jag har varit på Globen Horse Show två gånger tidigare, men det ska ändå bli jättekul att få åka igen!! En annan rolig sak är att jag har betalat allt själv, resa, biljetter, mat och boende. Okej, där ljög jag väl lite, mamma har bidragit lite till resan och så, men har nästan betalat allt själv!

Kommentera här: