0 Läs mer >>
Har tittat lite på Hööks hemsida, hittat världens sötaste reflextäcke som Ruby verkligen vill ha!
 

Vill ha..

0 Läs mer >>
Yes! Studiebidraget kom idag, dags att bränna lite pengar! Jag måste nog var sämst i världen på att spara pengar och vad gör jag åt det? Ingenting.
Beställde ett par grejer från Nelly idag och imorgon blir det en dag på stan för mej! 
 
 

Pengaar..

0 Läs mer >>
Har nyss varit ute på en tur i skogen med Ruby. Det märks att han inte har blivit riktigt jobbad på ett tag. Han är så stel och kan inte fokusera alls. Ska försöka rida han på bana nån gång i veckan i alla fall framöver. 
 
Gammal sommarbild på Ruby...
 
Ikväll blir det förhoppningsvis ett besök hos Madde. Dock tror jag att hon var sjuk, så det blir nog bara en kväll hemma hos henne men det är roligt det också! 

Torsdag

0 Läs mer >>

Finn ett fel

2 Läs mer >>
Idag, eller ikväll kanske jag ska säga, hopptränare jag och Gaby för Sandra Simm. Sandra är en väldigt duktig hoppryttare som har tävlat väldigt mycket. Det var väldigt givande och jag lärde mig mycket nytt! Dock var Gaby, som vanligt, rätt seg så kommer nog få träningsvärk imorgon...
 
Efter ridningen kom Sanna, ligger just nu och kollar på skräckfilm, bra onsdags kväll helt enkelt! 
 
lite halvdålig vana dedär med att dricka oboy med marshmallows varje morgon och kväll, men gott är det...

Hoppträning

0 Läs mer >>
 
Dagen började med en uppfriskande ridtur i höstsolen! Älskar att komma ut på morgonen, då det är ljust ute och man har hela dagen kvar sen till att göra annat. 
 
 

Perfekt start på dage...

0 Läs mer >>
Fett mysig tjejkväll med Madde. Badat skumbad, kollat på Grown ups och snackat skit..
 
 
 

Tjejkväll

0 Läs mer >>
 

Haha, helt sinnes!

0 Läs mer >>
Har varit hur trött som helst idag, hela senaste veckan om jag ska vara ärlig.. Jag har gått och lagt mej mellan nio och tio hela veckan. Idag har jag varit tröttare än tröttast. Ända sen jag klev upp ur sängen har jag velat lägga mig igen. Trots detta har jag faktiskt varit duktig idag. Efter jag vaknat gick jag upp och åt frukost med Eira, pappas fru, och hennes syster. Rätt trevligt faktist. Efter det städade jag mitt rum och packade allt som jag skulle ha med mig till mamma. Sen åkte jag in till stan, gick ett varv runt lillfjärden och handlade lite inför tjejkvällen som jag och Madde ska ha imorgon. När jag sedan kom hem igen, skulle mamma ut och rida så jag följde med på en joggingtur.
 
Som avslut på dagen åkte jag till Mattias, min bror, och åt middag. Kände mig totalt socialt inkompetent, fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. Men, det var mysigt i alla fall.
 
Godnatt allihopa! 
  

Trött

0 Läs mer >>
 

Jake Bugg - Someone t...

0 Läs mer >>
Igår till idag har vi i US haft hallowenkväll med övernattning för dom mindre barnen på Tuna. Vi åt mat från hogges, lekte lekar och gick på spökrunda. Trots att jag inte älskar barn så gick det ändå ganska bra. Som slut på halloweenhelgen hade vi idag en hopptävling. Det var 36 startande, jag var en av dom. Hoppade som tidigare nämnt på Gaby, 70 cm. Det blev en felfri runda. Känns så underbart bra att vara på tävlingsbanan igen!

Halloween helg

0 Läs mer >>
Bjöd över Issa och Nadja på Tre rättersmiddag. Snart kommer även Madde och då blir det film hela natten..
Jag har nog världens bästa och finaste vänner!
 

Finmiddag

0 Läs mer >>
 
 

Kvällsmusik

0 Läs mer >>
Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet. Såå skönt! Dock har jag ganska mycket läxor jag måste göra men vi får väl se hur det blir med de.. 
 
Eftermiddagen spenderas hos Nadja, roligt roligt.. Känns som att det var evigheter sen jag var med henne.  Vi bakar just nu cupcakes, lägger upp en bild senare på hur dom blev! 

Torsdag

0 Läs mer >>
Jag red inte alls Gaby idag, jag red en annan som heter Cornelius. Vi hoppade lite lågt, 50 cm typ. Men det var skrämselhinder, liten vattenmatta. Alla hästar, 7 stycken, vägrade utom typ en. Även min. Men otroligt nog var det bara jag som ramlade av. Som tur var gick det bra. Jag gjorde inte illa mig så mycket. Trots att det gick bra så när jag kommer hem och berättar för pappa säger han att han tycker att jag borde vila från ridningen i sex månader!! Vafaan?
 
Jag trodde att han skojade med mej men tydligen ska man göra det efter en hjärnskakning. Vilket jag fick när jag ramlade med moppen för typ två och en halv vecka sen. Aja, jag kommer verkligen inte att ta uppehåll i sex månader. Jag har vilat i typ två veckor nu. Det får det väl ändå räcka!

Ramlat av - Check

0 Läs mer >>
 

Macklemore & Ryan Lew...